niedziela, 11 października 2015

Zainspirowana wpisami moich biegowo - wirtualnych znajomych postanowiłam prowadzić bloga,   w którym będę dzielić się ze światem moimi przemyśleniami, relacjami z zawodów biegowych i przygotowaniami do nich, treningami i wszystkim tym co dotyczy biegania. Bieganie to mój świat i moja pasja, żeby nie powiedzieć - moje życie. Poza pracą zawodową i codziennymi domowymi obowiązkami mam sporo wolnego czasu, który przeznaczam właśnie na bieganie. Gdyby moje dzieci a co za tym idzie dwie wnusie ( Ola i Ala) mieszkały blisko, wtedy pewnie część wolnego czasu poświęcałabym im. Ponieważ jednak mieszkają daleko - jestem babcią na odległość i od święta. Ale biegającą babcią, która chce udowodnić sobie i całemu światu, że mimo, że jest babcią to jeszcze może wiele zdziałać dla siebie i dla ludzkości. Może mieć cele, do realizacji których dąży i marzenia, które próbuje spełniać. Jestem na takim etapie życiowej drogi, że czasami mogę pomyśleć wyłącznie o sobie. Mam jeszcze wiele marzeń i planów. Dziś realizuję kolejny plan - prowadzenie bloga. Mam nadzieję, że sprostam temu zadaniu i zaciekawię czytających na tyle mocno, że będą tu zaglądać.



2 komentarze:

  1. Brawo, brawo i oby tak dalej :)
    Trzymam kciuki za powodzenie bloga. Miejmy nadzieję, że już wkrótce będzie więcej wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, na razie w kwestii bloga poruszam sie po omacku i nieporadnie ale ja lubię wyzwania i mam nadzieję,że blog będzie się rozwijać w dobrym kierunku :)

      Usuń