środa, 8 listopada 2017

cyt :"Książki o każdej z nas "

Zważywszy na dużą ilość czasu wolnego, kiedy nie biegam, nie ćwiczę i nie pływam postanowiłam wrócić do czytania, które zawsze lubiłam,  a które odsunęłam na dalszy plan by wreszcie z czasem przestać czytać w ogóle. Lubię literaturę tzw " życiową", książki lekkie, które czyta się jednym tchem. Opowieści o normalnym życiu i jego obliczach. Opowiadania wzruszające, zabawne, nostalgiczne. Pełne refleksji o konsekwencjach życiowych decyzji, o pokonywaniu własnych słabości i lęków. Książki przepełnione uczuciami: radością, smutkiem, miłością, rozmijającymi się oczekiwaniami, niespełnionymi nadziejami i wiarą w lepsze jutro. Takie lubię. I takie są opowieści Magdaleny Witkiewicz, do czytania których zachęciła mnie moja koleżanka. Jak ja się cieszę , kiedy mam chwilkę by otworzyć książkę i chłonąć kolejne strony.... Oprócz książek odkryłam audiobooki, które wypełniają mi czas podczas podróży i jazdy samochodem w ogóle. Ostatnio nie mogłam się doczekać kiedy włączę " Po prostu bądź". 
" Pierwsza na liście", " Szczęście pachnące wanilią" czy " Szkoła żon" przeczytałam jednym tchem. W kolejce czeka " Pracownia dobrych myśli", " Pensjonat" " Ósmy cud świata" i wiele innych. Po drodze oczywiście literatura biegowa, z którą się nie rozstaję :) 
Zacytuje za autorką "Książki dotykają spraw poważnych, bo mówią o problemach typowych dla pokolenia współczesnych kobiet, takich jak poszukiwanie miłości, romanse czy rozstania. Niosą też ze sobą pozytywne przesłanie-pozwalają każdej z nas uwierzyć w siebie i lepsze jutro..." Szczerze POLECAM :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz